Naše společnost je expertem na poli zpracovávání plastů.
Nad rámec jednotlivých procesů pracují všichni naši zaměstnanci s tzv. Příručkou kvality. Dokument slouží k základní orientaci zaměstnanců společnosti v systému managementu kvality a je svázaná s interními postupy platnými pro jednotlivé činnosti. Politika kvality je vždy stanovena v rámci procesu – poprvé při implementaci projektu, dále je aktualizována při příležitosti přezkoumání systému managementu kvality vrcholovým vedením a to spojením strategie organizace s výstupy z analýzy SWOT.
Společnost si klade za cíl naplnit požadavky svých klientů, ať už jsou jakkoliv náročné. Jediným měřítkem úspěchu naší práce je přitom úspěch našich klientů dosažený za pomoci produktů a služeb naší společnosti.
Jako dodavatel produktů a služeb vysoké kvality musíme neustále sledovat nové trendy, metody a technologie, jedině tak můžeme zaručit, že námi poskytovaná řešení jsou technologicky vyspělá a zároveň se řadí na vrchol pomyslné pyramidy konkurenčních produktů. Nabízíme originální řešení, která přesně vystihují požadavky zákazníků. Samozřejmostí je individuální přístup ke každému klientovi, přizpůsobený na míru jeho požadavkům. Spojením těchto faktorů dochází ke kompletnímu naplnění očekávání klienta. Právě spokojenost klienta je klíčovým prvkem, ke kterému přistupujeme s nejvyšší prioritou, a zároveň propojuje všechny činnosti, které ve společnosti probíhají.
Dobře víme, jakou cenu pro nás má spokojený zákazník, který využívá našich služeb opakovaně anebo nás doporučí jako prvotřídního dodavatele. Odevzdáním zakázky pro nás práce nikdy nekončí, do projektu zahrnujeme i zpětné vyhodnocení účinnosti, ale i to, jak výsledné řešení naplňuje očekávání zákazníka, případně jaké změny je ještě vhodné provést.
Pro dosažení tohoto cíle se vrcholové vedení zavázalo, že řízení kvality bude vždy nedílnou součástí řízení společnosti. Vedení je jednoznačně zodpovědné za naplňování politiky kvality a stanovených cílů kvality. Při poskytování služeb se snažíme maximálně plnit všechny požadavky zákazníka a přitom dodržovat zásady vyplývající z platné legislativy. Cílem společnosti je maximální spokojenost zákazníka. Hlavním smyslem naší činnosti je s co nejnižšími náklady klientovi poskytnout co nejefektivnější řešení.
Vrcholové vedení se zavázalo, že řízení kvality bude vždy nedílnou součástí řízení společnosti. Při poskytování služeb se snažíme maximálně plnit všechny požadavky zákazníka a přitom dodržovat zásady vyplývající z platné legislativy. Hlavním smyslem naší činnosti je s co nejnižšími náklady klientovi poskytnout co nejefektivnější řešení.
Každý zaměstnanec se podílí na neustálém zlepšování poskytovaných služeb sebekontrolou a přitom nese vlastní odpovědnost za kvalitu svých činností a za prevenci výskytu neshod oproti stanoveným kvalitativním parametrům. Uplatňujeme princip neustálého zlepšování a podporujeme iniciativu zaměstnanců ve zlepšování kvality (finanční motivace).
Aktivně spolupracujeme s dodavateli a ostatními partnery při plnění cílů kvality. Od našich dodavatelů, které pravidelně hodnotíme a revidujeme, požadujeme včasnost, kvalitu dodávaných materiálů a spolehlivost poskytovaných služeb.